top of page
pals_edited.jpg

Υπηρεσία Συμβουλευτικής Διασύνδεσης Ασθενών (PALS)

Εισαγωγή

Καλώς ήρθατε στις Υπηρεσίες Συμβουλευτικής Διασύνδεσης Ασθενών (PALS) στο GMI. Είμαστε εδώ για να σας παρέχουμε καθοδήγηση, υποστήριξη και βοήθεια καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού σας στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Είτε έχετε ερωτήσεις σχετικά με το σχέδιο θεραπείας σας, είτε χρειάζεστε βοήθεια για την πλοήγηση στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης, είτε αναζητάτε συναισθηματική υποστήριξη, η αφοσιωμένη ομάδα μας είναι εδώ για εσάς. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή και αφήστε μας να σας βοηθήσουμε.

�Ευχαριστημένος ασθενής

Παροχή ανατροφοδότησης και επίλυση προβλημάτων

Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες ή παράπονα σχετικά με την εμπειρία σας στο νοσοκομείο μας, οι Υπηρεσίες Συμβουλευτικής Διασύνδεσης Ασθενών είναι εδώ για να τις αντιμετωπίσουν άμεσα και επαγγελματικά. Εκτιμούμε τα σχόλιά σας σχετικά με οποιαδήποτε πτυχή της επαφής σας με το Νοσοκομείο μας και προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας με επίκεντρο τον ασθενή. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να συζητήσετε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίσατε και θα εργαστούμε εμπιστευτικά για την επίλυσή τους.

 

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να παρέχετε τα σχόλιά σας:

  1. Μπορείτε να μιλήσετε με τον εκπρόσωπο της υπηρεσίας συμβουλών και διασύνδεσης ασθενών (PALS). Στόχος της PALS είναι να παρέχει βοήθεια και συμβουλές ή πληροφορίες και να επιλύει τυχόν προβλήματα το συντομότερο δυνατό.

  2. Μπορείτε να συμπληρώσετε μια φόρμα ερωτηματολογίου ικανοποίησης. Αυτά τα έντυπα σας δίνουν την ευκαιρία να εκφράσετε τι πιστεύετε ότι χρειάζεται βελτίωση – ή τι εκτιμήσατε ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της διαδρομής σας ως ασθενής. Βρίσκονται σε διάφορα σημεία του νοσοκομείου.

  3. Μπορείτε να δώσετε ανατροφοδότηση ή να εκφράσετε ανησυχίες/καταγγελίες συμπληρώνοντας ένα έντυπο καταγγελίας. Τα έντυπα ερωτηματολογίου ικανοποίησης είναι αναρτημένα σε όλους τους χώρους του νοσοκομείου και μπορείτε να ζητήσετε από το προσωπικό μας να σας δώσει ένα τέτοιο έντυπο.

  4. Μπορείτε να απευθυνθείτε στο email μας complaints@goc.com.cy.

Μέσω της συνεχούς παρακολούθησης και αξιολόγησης, παραμένουμε αφοσιωμένοι στη διασφάλιση διαρκούς προόδου και ανταπόκρισης στα σχόλια των ασθενών. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για όλους τους ασθενείς να ενημερώνονται για τα δικαιώματά τους. Αυτά τα δικαιώματα έχουν ως στόχο να ενδυναμώσουν τους ασθενείς και να διασφαλίσουν ότι λαμβάνουν ασφαλή, με σεβασμό και με επίκεντρο τον ασθενή φροντίδα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους ως ασθενής.

 

 

Εάν χρειάζεστε περισσότερες λεπτομέρειες ή διευκρινίσεις σχετικά με οποιαδήποτε πτυχή, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το PALS.

Δικαιώματα του ασθενούς

Τα δικαιώματα των ασθενών προστατεύονται και διασφαλίζονται στην Κύπρο σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 1 (Ι)/ 2005. Το δικαίωμα σε υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης καλής ποιότητας σε εύλογο χρονικό διάστημα και στην καλή συνεργασία όλου του προσωπικού που εμπλέκεται στη διάγνωση και τη θεραπεία. Οι ασθενείς έχουν δικαίωμα σε αξιοπρεπή και σεβαστή ιατρική περίθαλψη, η οποία παρέχεται με τον δέοντα σεβασμό στις πολιτιστικές αξίες του ασθενούς μέχρι το τελευταίο στάδιο της ζωής του. Ο ασθενής έχει επίσης το δικαίωμα να απαλλάσσεται από τον πόνο και την ταλαιπωρία στο πλαίσιο του νόμου και των νόμιμων διαδικασιών, καθώς και το δικαίωμα να απολαμβάνει οικογενειακή και ψυχολογική, εάν χρειάζεται, υποστήριξη. Το δικαίωμα επαρκούς, συνεχούς και άμεσης πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας σύμφωνα με το ισχύον σύστημα υγειονομικής περίθαλψης. Όλοι οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης σύμφωνα με την κατάσταση των ασθενών εντός εύλογου χρόνου. Το δικαίωμα παροχής ιατρικής περίθαλψης χωρίς διακρίσεις. Σε περίπτωση που πρέπει να γίνει επιλογή μεταξύ ασθενών για μια συγκεκριμένη θεραπεία, τα κριτήρια πρέπει να είναι αντικειμενικά και επιστημονικά. Οι ασθενείς που προσέρχονται στο τμήμα επειγόντων περιστατικών της κλινικής έχουν το δικαίωμα να εξεταστούν σε εύλογο χρονικό διάστημα από την άφιξή τους στο τμήμα επειγόντων περιστατικών. Δικαίωμα στην πληροφόρηση: Όταν ένας ασθενής εισάγεται σε ένα ίδρυμα υγειονομικής περίθαλψης, έχει το δικαίωμα να ενημερωθεί από την κλινική για όλα τα δικαιώματά του κατά τη διάρκεια της θεραπείας του στην κλινική, καθώς και για λεπτομερή περιγραφή της θεραπείας που θα του παρασχεθεί, καθώς και για εύλογο υπολογισμό του κόστους, κατόπιν αιτήματος. Ο ασθενής, επίσης, έχει το δικαίωμα κατά την έξοδό του από το ίδρυμα να ζητήσει και να λάβει γραπτή ιατρική έκθεση για τη διάγνωση, την ιατρική θεραπεία που έλαβε και την κατάσταση της υγείας του. Το δικαίωμα του ασθενούς να λαμβάνει πλήρη ιατρική ενημέρωση: αυτή περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τη διάγνωση, την περιγραφή του σκοπού της προτεινόμενης θεραπείας και του επιδιωκόμενου οφέλους, τους κινδύνους και τις πιθανότητες επιτυχίας. Οι ασθενείς έχουν το δικαίωμα, σε περίπτωση που το επιθυμούν, να ζητήσουν μια δεύτερη ιατρική γνώμη και, ως εκ τούτου, δικαιούνται να λάβουν αντίγραφο του ιατρικού τους φακέλου και να λάβουν κάθε άλλη βοήθεια που μπορεί να χρειαστούν προς το σκοπό αυτό. Απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή οποιασδήποτε ιατρικής θεραπείας είναι η συγκατάθεση του ασθενούς, αφού λάβει πλήρη ιατρική ενημέρωση από τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης, σε κατάλληλο χρόνο και κατά τρόπο ολοκληρωμένο για τον ασθενή. Ιατρική περίθαλψη χωρίς τη συγκατάθεση του ασθενούς παρέχεται μόνο εάν ο ασθενής δεν έχει την ικανότητα να συναινέσει, εκτός από τις περιπτώσεις στις οποίες είναι προφανές από τις εκφρασμένες προηγουμένως επιθυμίες του ότι ο ασθενής θα αρνιόταν. Σε αυτές τις περιπτώσεις, διορίζεται πληρεξούσιος για την παροχή συναίνεσης. Για τους ανηλίκους, η συναίνεση παρέχεται συνήθως από τους γονείς. Σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ο πάροχος υγειονομικής περίθαλψης ενεργεί πάντα σύμφωνα με το συμφέρον του ασθενούς. Εμπιστευτικότητα: Όλες οι πληροφορίες σχετικά με το προφίλ των ασθενών, την ιατρική κατάσταση, τη διάγνωση, την πρόγνωση και τη θεραπεία, καθώς και κάθε άλλη προσωπική πληροφορία, διατηρούνται εμπιστευτικές, εκτός εάν προβλέπεται από το νόμο. Αυτό ισχύει ακόμη και μετά το θάνατο του ασθενούς. Προστασία της ιδιωτικής ζωής του ασθενούς. Απαγορεύεται η επέμβαση στην ιδιωτική και οικογενειακή ζωή των ασθενών, εκτός εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για τη διάγνωση, τη θεραπεία ή τη φροντίδα του ασθενούς και μόνο με την έγγραφη συγκατάθεση του ασθενούς. Τήρηση ιατρικών αρχείων: Ο πάροχος υγειονομικής περίθαλψης είναι υπεύθυνος για την τήρηση και τη διαφύλαξη των ιατρικών αρχείων που δείχνουν την πορεία της θεραπείας του ασθενούς, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Το δικαίωμα του ασθενούς να ενημερώνεται, να έχει πρόσβαση και να αντιτίθεται στις πληροφορίες που περιέχονται στον ιατρικό του φάκελο. Το δικαίωμα πρόσβασης επιτρέπει στον ασθενή να λαμβάνει, άμεσα ή έμμεσα μέσω του πληρεξουσίου του, πληροφορίες που αναφέρονται στον ιατρικό φάκελο ή αντίγραφο ή περίληψη αυτών. Το δικαίωμα των ασθενών να εκπροσωπούνται από οργανωμένους φορείς σε όλη την Κύπρο με σκοπό την έκφραση απόψεων για τη διαμόρφωση και εφαρμογή πολιτικών που αφορούν θέματα υγείας. Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, το Υπουργείο Υγείας διόρισε μια 5μελή επιτροπή για την προστασία των δικαιωμάτων των ασθενών.

Ευθύνες του ασθενούς

  1. (α) Οι ασθενείς πρέπει να παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που ζητούνται από το ινστιτούτο πριν οι ασθενείς λάβουν οποιαδήποτε θεραπεία από το ινστιτούτο:

    1. (β) Οι ασθενείς πρέπει να ενημερώνουν το ινστιτούτο σχετικά με τις πληροφορίες που ζητούνται σύμφωνα με

    2. (α) ανωτέρω.

  2. Οι ασθενείς κατανοούν και αποδέχονται πλήρως την ευθύνη για οποιεσδήποτε συνέπειες σε περίπτωση που επιλέξουν να τερματίσουν τη θεραπεία που λαμβάνουν από το ινστιτούτο.

  3. Οι ασθενείς πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι ίδιοι, τα μέλη της οικογένειάς τους και τυχόν άλλοι επισκέπτες ακολουθούν όλες τις οδηγίες και τους κανονισμούς που ορίζει το ίδρυμα.

  4. Οι ασθενείς πρέπει να σέβονται την ιδιωτική ζωή και την κατάσταση των άλλων ασθενών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο ίδρυμα και να μην ενεργούν με τρόπο που θα μπορούσε να διαταράξει την ασφάλεια και την ευημερία των άλλων.

  5. Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται σε κανέναν ασθενή σε κανέναν χώρο του κτιρίου του κέντρου.

Έντυπο ικανοποίησης νοσηλευόμενων ασθενών

Έντυπο ικανοποίησης εξωτερικών ασθενών

Έντυπο παραπόνων

Έντυπο Ικανοποίησης Καφετέριας

230902_GOC_Louroutziati-El-683x1024 copy.webp

Επικεφαλής PALS

Έλενα Κωνσταντινίδου Λουρουτζιάτη

Στοιχεία επικοινωνίας

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

+357 25 208 531 (ώρες εργασίας)

+357 25 208 000 (εκτός ωραρίου)

Ηλεκτρονική Διεύθυνση
ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Δευτ - Παρ: 08:00 - 16:30

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

1, Nikis Avenue,
4108, Agios Athanasios,
Limassol, Cyprus

GMI-interior.webp
bottom of page